loading...
اس ام اس عاشقانه
Admin بازدید : 10 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه اس ام اس اس ام اس خنده دار اس ام اس با حال اس ام اس زیبا اس ام اس تنهایی اس ام اس دلتنگی اس ام اس تولد اس ام اس تبریک تولد اس ام اس روز اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس خفن اس ام اس جدید 93 اس ام اس باحال و جدید 93


 اس ام اس دلتنگی جدید فروردین 93 

اس ام اس دلتنگی جدید


سال های زیادی را پشت سر گذاشتم ام که ر کدام نام یک حیوان را یدک می کشیدند!اما فقط "سال تنهایی"تمام نمی شد.از هر حیوانی زبان نفهم تر بود!!


ارسال توسط:6364***0938


اس ام اس دلتنگی جدید



نگران "اشکهایم"نباش از لبخندهایم بترس که معنایش اشکهای فردای توست




ارسال توسط:8841***0937



اس ام اس دلتنگی جدید


شمرده بودم...پنج سیگار,تا خانه او راه بود حالا دیگر ,کوچه به کوچه...سیگار پشت سیگار...میگردم و نمیرسم..."نیست که نیست"


ارسال توسط:5748***0937




دیوانگی های دلم را به دل نگیر!دست خودش نیست,طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را....



ارسال توسط:محمد رضا تقدیم ب محبوبه



عمق فاجعه ی تنهـــــــــــــــایی را وقتی حس میکنم که از تو خبری نیست!



ارسال توسط:انسیه



جه شب ساکتی است انگار هیچکس در دنیا نیست یا شاید هم من در دنیای کسی نیستم


ارسال توسط:پری چهر لوس



همیشه میگفت:دلسوزت منم!راست میگفت,دلم را سوزاند و رفت...



ارسال توسط:تارا تقدیم ب حسرت


جه سوال امتحانی مسخره ایست!*جای خالی را پر کنید*اگر من جا خالی پر کن بودم جای خالی تو را پر میکردم!!!




ارسال توسط:6068***0938

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 224