loading...
اس ام اس عاشقانه
Admin بازدید : 6 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس جدید اس ام اس عاشقانه اس ام اس اس ام اس خنده دار اس ام اس با حال اس ام اس زیبا اس ام اس تنهایی اس ام اس دلتنگی اس ام اس تولد اس ام اس تبریک تولد اس ام اس روز اس ام اس عاشقانه جدید اس ام اس خفن

اس ام اس فروردین 93


میگویند گشتم نبود اما من صادقانه میگویم که گشتم ، یافتم ، با من بود اما مال من نبود !
فرستنده : احسان عباسی
.
.
بر مزارم گریه کن اشکت مرا جان میدهد
ناله هایت بوی عشق و بوی باران میدهد
دست بر قبرم بکش تا حس کنی مرگ مرا
دست هایت دردهایم را تسلا میدهد
وقت رفتن لحظه ای برگرد و قبرم را ببین
این نگاه آخرت امید ماندن میدهد
نیست از من قدرتی بوسیدن چشمان تو
زخمهای مرده ام را دیدنت جان میدهد …
فرستنده : ۴۵***۰۹۳۶۴۵
.
.
زمانی که دلت پیش دلم گیر بود
دستان مرا سخت فشردی گفتی نرو
حالا که دلت به دیگری مایل شد
کفشم را جفت کردی گفتی برو !
فرستنده : F SH A

.
.
خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بى تو بودن صدایشان در نیاید !
فرستنده : F SH A
.
.
چه سخته دلتنگ صدایی باشی که بهش قول دادی هیچوقت مزاحمش نشی !
فرستنده : ♥sEvEn♥
.
.
من لای کتاب زندگی گیر کرده ام ، لای فصلی بدخط و تلخ به نام “تحمل” !
فرستنده : ♥ sEvEn ♥
.
.
در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم ، شاید این باشد دلیل تنهایی مان !
فرستنده : ♥ sEvEn ♥
.
.
ببین عمرم چقدر برایش کوتاه بود که به من میگفت : “گلم”
فرستنده : ۰۷***۰۹۳۰۴۲
.
.
خدا میشود بلیطم را پس بگیری ؟
مقصد را اشتباه آمدم ، اینجا را نمیخواهم !
فرستنده : فاطمه
.
.
جسدم را در دوردست ها خاک کنید تا مبادا مرده ای بی کسی ام را به رخم بکشد !
فرستنده : فاطمه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 221